Forside -> Arrangementer -> Arkiv -> Servicedesign

Workshop om Servicedesign

Arrangementet er afholdt
(blev afholdt tirsdag, 17. februar 2015, kl. 16:30-19:30)

Der har været serviceydelser i umindelige tider. Så hvorfor er "servicedesign" pludseligt blevet et hit? – Er det gammel vin på nye flakser, eller er der rent faktisk sket noget "nyt under solen"? Under alle omstændigheder drejer service sig om at udføre en ydelse for en kunde. Kunden har et behov, som kunden ønsker at få dækket, men er virksomheden bevidst om kundens behov?

Disse spørgsmål og mange flere vil Ian Wisler-Poulsen give sine svar på denne aften. Ian tager udgangspunkt i sin bog:

Grundbog i Servicedesign
Tag kontrol over kundeoplevelsen, og opnå succes med en virksomhed

Oplægget vil være stærkt suppleret med eksempler fra hverdagen.

Program

Det foreløbige program for workshoppen ser således ud:

16.30 Oplæg v. Ian Wisler-Poulsen (slides )
17.30pause
17.45Gruppearbejde med konkret case
18.30pause
18.50Oplæg v. grupperne om deres fund / cases (10 min pr. gruppe)
19.30afrunding + sandwich + drikke
19.45Generalforsamling

Workshoppen afholdes på ITU, Rued Langgaardsvej 7, lokale 5A60, København

Servicedesign

Tilmelding
Deltagerliste (kun for medlemmer)