Forside -> Arrangementer -> Arkiv -> Kunden i procesudviklings- og optimeringsarbejdet?

Hvordan sættes kunden i spil i procesudviklings- og optimeringsarbejdet?

Arrangementet er afholdt
(blev afholdt torsdag, 26. januar 2012, kl. 15:00-17:00)

Dette arrangement tapper ind i tankegangen og værktøjerne indenfor procesoptimering. Har procesoptimeringsverdenen mere held med at sætte kunden i centrum for udviklingsaktiviteter end brugervenlighedsverdenen har? Fra to erfarne proces-folk får vi et indblik i de synspunkter, metoder og værktøjer, som denne verden anvender til at sætte kunden og kundens behov i centrum.

Sted: BRFkredit, Klampenborgvej 205, 2800 Kgs Lyngby, Lokale C+D

Kort om  Diego Børresen Llado

Selvstændig konsulent og partner i Proces360 siden 2005. Har bistået kunder såsom Postens IT, KMD, NETS, Danske Bank, Vestas R&D, Schneider Electric, Crisplant og SDC med at professionalisere og procesorientere produktudvikling ved hjælp af CMMI rammeværket (Capability Maturity Model Integration). Fokus har været på at få organisatoriske processer til at fungere omkring projektledelse, engineering, kvalitet og procesorientering, således at der skabes større produktivitet. Diego har en fortid i Motorola og Ericsson og har arbejdet som systemudvikler, projektleder, QA, linjeleder. Diego er elektroingeniør og HD i udenrigshandel.

Kort om Lars Lanzky Otto

Siden jeg i perioden 2001-2004 var udstationeret for Novo Nordisk A/S til Japan, som teknisk chef for en højautomatiseret produktionsenhed, har jeg arbejdet med Lean og afledede optimeringsmetoder.  Bl.a. var jeg ansvarlig for den lokale Kaizen komite, og så med egne øjne potentialet i løbende forbedringer. Efter min udstationering blev jeg i 2004 tilknyttet som Lean konsulent i Novo Nordisk A/S centrale cLEAN® office. Her implementerede jeg tværorganisatoriske Lean løsninger, primært med fokus i de administrative og kvalitetsområder. I 2008 skiftede jeg til BRFkredit, hvor jeg står for planlægning og gennemførelse af Operational Excellence projekter på tværs af organisationen. Her har jeg haft primær fokus på at stabilisere driften i de forskellige afdelinger i både realkredit og bank. Samtidig står jeg for afholdelse af interne uddannelsesforløb. Jeg er uddannet Civilingeniør (MSc, Mech. Engineering)  1993; HD 1. del 2001; ICF certificeret coach 2007.

Kunden i procesudviklings- og optimeringsarbejdet?

Tilmelding
Deltagerliste (kun for medlemmer)